CAPÇALERA2: Entèsta drecha, convergéncia occitana-fixa

Jornalet, gaseta occitana d'informacions

Dimècres, 29 de març
sindica

Blòcs

Dimars, 28.3.2017 19h09 País Nòstre (Lengadòc)

UN SEGOND REFERENDUM D' INDEPENDENCIA EN ESCOCIA ...

\nEl Parlament d’Escòcia ha aprovat aquesta tarda a la proposta de la primera ministra, Nicola Sturgeon, de negociar amb el parlament britànic un segon referèndum d’independència. La proposta ha estat votada per seixanta-nou vots a favor i cinquanta-nou en contra. Sturgeon va afirmar fa unes setmanes la seva voluntat de convocar un referèndum per a finals de l’any vinent.‘Si el “Brexit” és inevitable, no se’ns pot imposar el canvi, hem de tenir el dret de decidir si volem canviar’, ha dit May al parlament, i ha defensat que el poble d’Escòcia ha de poder triar entre el ‘Brexit’ o esdevenir un país independent capaç de traçar el seu propi camí.

Anar al blòg


Dimars, 28.3.2017 16h23 País Nòstre (Lengadòc)

PAIS NOSTRE AVEC LES ELEVEURS LE 29 MARS A MONTLAUR .

\n De nombreuses communes des Corbières et de la Montagne noire sont à ce jour exclues du zonagede l\'indemnité compensatoire au handicap naturel .Ce choix du ministére parisien de l\'agricultureest une menace directe contre l\'élevage dans les espaces pastoraux méditerranéens ,difficiles mais vitaux pour la biodiversité et le vivre au pays des éleveurs ovins et caprins . Les éleveurs de la Confédération Paysanne revendiquent le classement de ces communes et la priseen compte des critéres adaptés au pastoralisme en pays Méditerranéen .

Anar al blòg


Dimars, 28.3.2017 09h02 País Nòstre (Lengadòc)

ILEK ... UNE PLATEFORME D'ELECTRICITE VERTE EN OCCITANIE .

\nUne plateforme d’achat et de vente directe d’électricitéLa plateforme d’achat et de vente d’électricité verte développée par ilek permet aux iconsommateurs et aux producteurs de se connecter entre eux en toute transparence.D’un côté le producteur d’électricité indépendant propose son énergie sur la plateforme et de l’autre les consommateurs souscrivent à un contrat d’énergie.

Anar al blòg




Dimars, 28.3.2017 07h59 País Nòstre (Lengadòc)

MONTPELLIER / CREATION DU CLUB DE LA PRESSE OCCITANIE

\n Lors d’une assemblée générale extraordinaire, les membres du Club de la presse du Languedoc-Roussillon ont voté à l’unanimité le changement de nom proposé par les administrateurs. Le Club devient donc désormais le Club de la presse Occitanie.Depuis plus d’un an, en accord avec la fusion du Languedoc-Roussillon et de Midi-Pyrénées, le club étend ses activités à ce nouveau territoire.

Anar al blòg




Diluns, 27.3.2017 13h36 País Nòstre (Lengadòc)

MANIFESTATION DES ELEVEURS AUDOIS MERCREDI 29 MARS A MONTLAUR

\nLa Commission européenne demande à tous ses états membres la refonte des cartes qui définissent les zones du territoire national classées en Zone défavorisée simple dans lesquelles les éleveurs sont éligibles à l\'ICHN (Indemnité Compensatoire au Handicap Naturel). Dans l\'Aude, les basses Corbières et quelques communes de la Montagne noire sont à ce jour exclues du nouveau zonage alors que des communes du sillon Lauragais apparaissent.

Anar al blòg




Diluns, 27.3.2017 07h59 País Nòstre (Lengadòc)

CRIDA PER LO SOSTEN A L'ENTREPRESA " MACAREL" !

\nMacarèl, l’entrepresa de merchandising occitanista, es en risc de desparéisser. Après aquerir fòrça material per assegurar la difusion a sos aperaquí 250 revendeires del mitan associatiu e occitanista, se tròba ara dins una marrida situacion financièra: a un excedent de produches per vendre, mas una manca de clavariá per pagar salaris, loguièrs, cargas, facturas...   Dins aquel sens, Danís Cantournet, capmèstre de Macarèl, fa una crida per que se crompe siá sul sit www.

Anar al blòg




Dimenge, 26.3.2017 07h59 País Nòstre (Lengadòc)

MANIFESTATION DE MILLIERS DE VIGNERONS OCCITANS A NARBONNE .

\nD e 1 500 à 4 000 vignerons, selon les sources, ont manifesté samedi à Narbonne pour interpeller les candidats à la présidentielle et réclamer la fin de la \"concurrence déloyale\" des vins espagnols.Sur une estrade installée au pied de l\'hôtel de ville de Narbonne, Frédéric Rouanet, président du Syndicat des vignerons de l\'Aude, a harangué des manifestants venus de tout le Midi viticole, des Pyrénées-Orientales au Gard, en passant par l\'Hérault.

Anar al blòg


Dissabte, 25.3.2017 21h24 Occitanissima

l'escorsa

L\'escorsa es aisida . Sufís de levar una camba après l\'autra , de mai en mai docament devèrs la linha d\'arribada. Que siás jove , qualques còps una joventa vendrà te donar un poton e un ram de flors. Que siás vièlh e las joventas anaràn devèrs d\'autres esportius , de valents de la cuèissas gròssas e muscladas qu\'amagan mal lor ereccion perpetuala . Aquò\'s pas l\'escorsa meuna a l\'ora d\'ara ! Ieu soi un jove vièlh .

Anar al blòg





Liga ton blòg

Liga ton blòg sus "Jornalet"



Estatisticas
101 blògs inscriches
12409 articles totals



Jornalet, gaseta occitana d'informacions


Associacion entara Difusion
d'Occitània en Catalonha
(ADÒC)