Bandièra01 1180x150: Comuna de Tolosa

Actualitats

crotz-tolosaCreated with Sketch.GasconhaComengeNebosan

Georges Ibrahim Abdallah intra dins sa 30a annada de detencion

De collectius de solidaritat manifestaràn dissabte a Lanamesa per demandar sa liberacion

| Regards de Cote
Georges Ibrahim Abdallah intra uèi dins sa 30a annada de detencion. L’activista libanés de 62 ans foguèt empresonat en Occitània per complicitat d’assassinat, mas foguèt pas liberat perque lo consideravan de “perilhositat especiala”.
 
Pasmens la cambra d’aplicacion de las penas de París, qu’examinava la question en apelacion, accediguèt a l’ochena demanda de liberacion en la condicionant a un decret d’expulsion del “territòri francés”; mas Abdallah foguèt pas liberat a causa dels trecimacis de la maquina politicojudiciària francesa.
 
Mai d’un collectiu apèlan dissabte, a 14h, a manifestar de la gara a la preson de Lanamesa (Manhoac), ont es detengut, per exigir sa liberacion.
 
Abdallah foguèt arrestat en 1984 a Lion (Arpitània), acusat de portar de documents falses e de téner d’armas e d’explosius. En 2003, ja li autregèron la libertat condicionala mas lo liberèron pas tanpauc.
 
Libanés, de familha crestiana maronita, comunista, antisionista e antiimperialista, Georges Ibrahim foguèt, en 1979, un dels principals promotors de las Fraccions Armadas Revolucionàrias Libanesas  (FARL), una organizacion armada que se definissiá marxista, revolucionària e arabista, e que centrèt la siá activitat contra la preséncia coloniala israeliana, estatsunidenca e francesa en Liban.
 
Las FARL revendiquèron los assassinats de Ray Charles, adjonch militar de l’ambaissada dels Estats Units en França, e de Yakov Marsimantov, cap del Mossad en territòri francés, coma reaccion al masèl de Sabra e Shatila.
 
Abdallah foguèt condemnat a quatre ans de preson en 1984, mas en 1987 la condemnacion venguèt a perpetuitat, amb un maxim de 15 ans, per complicitat amb los assassinats de Charles e Marsimantov.
 
En 2003, deviá èsser liberat, mas, quand Dominique Perben èra ministre de la justícia, lo procuraire de Pau faguèt un recors contra la decision per “l’impacte susceptible de se provocar en França, Israèl e los Estats Units amb la siá liberacion”.
 
Totas las demandas de libertat condicionala d’Abdallah li foguèron negadas, per téner “una perilhositat especiala”, e mai se los grops armats ont aviá militat existissián pas pus.

Jornalet es possible gràcias al sosten economic e jornalistic dels legeires e benevòls. Se lo podètz sosténer en venent sòci dels Amics del Jornalet o de l'Associacion ADÒC, o tot simplament en fasent un don, atal contribuiretz a far un mèdia mai independent e de melhora qualitat.

Comentaris

Ernèst Guevara Jr. L'Avana
7.

#3 Ben, Lanamesa, es en Bigòrra, non ?

  • 1
  • 0
Ernèst Guevara Jr. L'Avana
6.

#5 En occitan, se vos plai !

  • 1
  • 0
Libertat
5.

Comunicat de "Libertat" :

Adishatz / Adieu / Bonjour

Aujourd’hui, le 24 octobre 2013, un collectif de militant pour la libération de Georges Ibrahim Abdallah, a occupé à partir de 17h le local de la Délégation départementale 64 du Parti Socialiste, situé à Pau. Cette action avait pour but de dénoncer le triste anniversaire des 30 ans d’emprisonnement de Georges Ibrahim Abdallah et rappeler le rassemblement du Samedi 26 octobre, 14h à la Prison de Lannemezan.

Une dizaine de personne étaient présentes et se sont enchainés à l’intérieur du local. Après 30 minutes d’occupation, les policiers sont venus déloger et arrêter 8 militants. Ils ont tactiquement, empêché toute prise de photo et vidéo en bloquant et maintenant baissé tout appareil.

Les militants arrêté sont actuellement au commissariat de Pau au motif d’un contrôle d’identité (d’une durée maximale de 4h).

30 ans donc que Georges Abdallah est victime de l’acharnement de la justice française, lui qui est libérable depuis 1999 ! Georges Ibrahim Abdallah, militant communiste libanais âgé de 62 ans, arrêté à Lyon en 1984, a été condamné à la réclusion à perpétuité pour des actions revendiquées par les Fractions Armées Révolutionnaires Libanaises (FARL). Il entrera le 24 octobre 2013 dans sa 30ème année de détention.

C’est un résistant qui a combattu l’invasion israélienne du Liban en 1978. Il a combattu, notamment comme membre du Front Populaire de Libération de la Palestine, contre l’occupation de la Palestine.

Il a terminé sa peine de sûreté depuis 1999. Son maintien en captivité est un choix politique de l’État français appuyé par Israël et les États-Unis. A ce sujet, la DST (service secret français) a déclaré en 2007 : « Personnalité emblématique de la lutte anti-sioniste, la libération de Georges Abdallah constituerait sans nul doute, au Liban, un évènement. Il sera probablement fêté comme un héros à son retour dans son pays, mais aussi par différentes mouvances engagées dans la lutte révolutionnaire ».

Le rejet de sa huitième demande de libération conditionnelle en avril 2013, après de nombreuses manœuvres politico-judiciaires, montre bien la volonté de ne pas le libérer. Ce qui lui vaut cet acharnement, c’est de rester un militant anti-impérialiste et pro-palestinien implacable et de n’avoir jamais renié ses opinions.

Au Liban, dans le Monde arabe, mais aussi en Europe et dans le reste du monde, la lutte pour sa libération s’amplifie. Car seule une forte mobilisation populaire fera sortir Georges Abdallah de prison. Nous appelons à un rassemblement le plus large possible, le samedi 26 octobre 2013 à 14h à Lannemezan devant la prison où il est enfermé. Pour reprendre ses mots « Ensemble, camarades, nous vaincrons et ce n’est qu’ensemble que nous vaincrons ». Palestine vivra, Palestine vaincra ! Libérez Georges Abdallah ! Libertat tà Georges Abdallah !

Rappel : Co-voiturage organisé depuis Pau.

Rendez-vous sur le parking du Rai Alaï Bd du Cami Salié à PAU, à 12h 30 précises le samedi 26.10 avec tous les véhicules possibles pour dispatcher les manifestants.

Il est important d’être présents, Georges va entamer sa trentième année de prison !!!

  • 2
  • 2
Lo beret liure
4.

Ara, Une dizaine de militants occitans et internationalistes (Libertat) de la région paloise se sont enchaînés au local du Parti socialiste de Pau en solidarité avec Georges Ibrahim Abdallah, militant communiste libanais âgé de 62 ans, arrêté à Lyon en 1984, condamné à la réclusion à perpétuité pour des actions revendiquées par les Fractions Armées Révolutionnaires Libanaises (FARL). Il entrera le 24 octobre 2013 dans sa 30ème année de détention.

La police (dont la BAC) intervient en ce moment.

Vive la solidarité internationale ! / Visca la solidaritat internacionala !

  • 2
  • 0
Pèir Bigòrra
3.

Lanamesa n'ei pas eth Manhoac, n'ei pas lonh mès no'n hè pas partit.

  • 2
  • 0

Escriu un comentari sus aqueste article